
| « Prosinac 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |

Prijepodne
1. 08:00 - 08:45
2. 08:50 - 09:35
3. 09:40 - 10:25
veliki odmor
4. 10:45 - 11:30
5. 11:35 - 12:20
6. 12:25 - 13:10
7. 13:15 - 14:00
Poslijepodne
1. 14:00 - 14:45
2. 14:50 - 15:35
3. 15:40 - 16:25
veliki odmor
4. 16:45 - 17:30
5. 17:35 - 18:20
6. 18:25 - 19:10
7. 19:15 - 20:00
![]()
U Tehničkoj školi Rijeka od 3. do 10. studenog 2025. godine provedene su STEM radionice na temu 3D tehnologija, u kojima je sudjelovalo 85 polaznika. Radionice su bile usmjerene na upoznavanje učenika s osnovama 3D modeliranja i 3D printanja, s ciljem razvijanja kreativnosti, tehničkih vještina i praktičnog razumijevanja suvremenih tehnologija.
Radionice su se održale u sklopu projekta „Nastavak razvoja djece i mladih kroz STEM područje“, koji provodi Akademsko politehničko društvo APOLD Rijeka zajedno s partnerima: Udrugom Plavi rast, Tehničkim fakultetom u Rijeci, Tehničkom školom Rijeka, Elektroindustrijskom i obrtničkom školom Rijeka te Osnovnim školama Turnić, Vladimir Gortan i Eugen Kumičić. . Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda plus (85 %) te Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske (15 %) u okviru poziva „Jačanje kapaciteta organizacija civilnog društva za promociju STEM-a“.
Video: https://youtu.be/
Više o radionici pročitajte u nastavku.
.jpg)
.png)
Tijekom radionica polaznici su se upoznali s:
Učenici su imali priliku samostalno izrađivati svoje modele i pratiti cijeli proces 3D printanja, što im je omogućilo razvijanje praktičnih vještina, logičkog razmišljanja i preciznosti. Radionice su protekle u poticajnoj i interaktivnoj atmosferi, a polaznici su pokazali visok interes i motivaciju za stjecanjem novih STEM kompetencija.
Stečena znanja i iskustva doprinose osnaživanju tehničkih vještina učenika i promicanju važnosti 3D tehnologija u suvremenom obrazovanju i industriji.



* Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.