« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Prijepodne
1. 08:00 - 08:45
2. 08:50 - 09:35
3. 09:40 - 10:25
veliki odmor
4. 10:45 - 11:30
5. 11:35 - 12:20
6. 12:25 - 13:10
7. 13:15 - 14:00
Poslijepodne
1. 14:00 - 14:45
2. 14:50 - 15:35
3. 15:40 - 16:25
veliki odmor
4. 16:45 - 17:30
5. 17:35 - 18:20
6. 18:25 - 19:10
7. 19:15 - 20:00
U Tehničkoj školi, Rijeka 2004. otvoren je Centar novih tehnologije(CNT). Kako je Tehnicka škola, Rijeka sjedište županijskog Stručnog vijeća strojarstva i brodogradnje, u CNT-u se održavju seminari iz novih tehnologija za članove ovog vijeća. Centar smješten u Tehnickoj školi ne služi samo za obrazovanje učenika ove škole već i za obrazovanje učenika s područja županije u tom strukovnom području. Planira se da pored učenika srednjih škola, nova znanja u ovom Centru mogu steći i nastavnici srednjih i osnovnih škola koji u svome nastavnome programu imaju ista nastavna područja. Centar je namijenjen i učenicima osnovnih škola za upoznavanje osnova suvremene proizvodnje i za pomoć pri profesionalnoj orijentaciji te usmjeravanju prema tehničkim strukama. Ovaj dio programa edukacije i upoznavanja planiran je tijekom travnja i svibnja kada učenici donose odluku o budućem zanimanju.
Projekt CNT-a napravljen je u Tehnickoj školi primjenom računalnog programa koji omogućava izradu projektne dokumentacije i prezentaciju šetnjom kroz primjereno opremljene virtualne učionice.Centar novih tehnologija opremljen je praktikumima za crtanje i konstruiranje (CAD), numerički upravljanim alatnim strojevevima (CNC) i specijaliziranom učionicom za hidrauliku i pneumatiku, automatiku. Ovakvi sustavi u svijetu su poznati kao CAD/CAM tehnologija ili računalno podrano crtanje i proizvodnja. Praktikum za crtanje i konstruiranje koristi šesnaest računala s instaliranim programom CATIA koji omogućava konstrukciju, prostorno predočavanje, razradu tehnološkog procesa i ulazak u proizvodni proces za različite upravljačke jedinice CNC strojeva. Nastavnik vodi i kontrolira edukacijski, proces pomocu vodećeg računala koje je umreženo sa svim računalima u Centru kao i najmodernije prezentacijske tehnike ( LCD projektor i računalo)
Praktikum za CNC strojeve opremljen je s tri glodalice, tri tokarilice te devet simulatora. Strojevi su proizvod firme EMCO, a upravljačke SINUMERIK jedinice strojeva i simulatora su jednake, profesionalne izvedbe. Svako (14 +1 ) radno mjesto opremljeno je računalom i odgovarajucim softwareom. Nastavnik putem mreže i opreme ima mogucnost nadziranja i prezentiranja radnih postupaka. Svi strojevi su opremljeni setovima alata i pribora neophodnog za proizvodni proces. Upravljačke jedinice su usklađene s programom CATIA te omogućavaju uvoz gotovih programa iz tog sustava za proizvodnju najsloženijih oblika.
Specijalizirana učionica za hidrauliku i pneumatiku, automatiku formirana je kao kombinirana učionica za nastavu ovih područja i izvođenje vježbi na simulatorima i montažnim pločama. U učionici je instalirano petnaest računala, a nastavnik ima na raspolaganju računalo, LCD projektor, magnetske simbole, kvalitetne grafofolije te računalne programe za simulacije i upravljanje procesima. Pet montažnih ploca predviđeno je za vježbe iz pneumatike, elektropneumatike, hidraulike, senzorike i upravljanja PLC-ima. Sva područja su podržana računalnim programima firme FESTO koja je proizvela i opremu.
U učionicama za CNC i HIP instaliran je po jedan industrijski robot (manipulator) koji služi za obuku programiranja robota u proizvodnim procesima. Roboti su proizvod firme INTELITEK a podržani su programom za upravljanje SCORBOT i programom za prezentaciju i upravljanje ROBOCELL. Opremljeni su vrhunskomi upravljačkom jedinicom, perifernim uređajima (pokretna traka i okretni stol) i senzorima.
Otvarenjem Centra za visoke tehnologije, stječu se uvjeti za podizanje kvalitete i efikasnosti nastavnog procesa. Ova suvremena oprema dodatno će motivirati nastavni kadar za postizanje boljih obrazovanih rezultata, od čega ce najviše koristi imati naši učenici i tvrtke u kojima će se isti zapošljavati.